کابینت آشپزخانه های گلاس – معایب و مزایا و عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 شهريور 1397
بازدید : 607
نویسنده : zarrin
امروزه به دکوراتیو بودن اشپزخانه بیش از پیش اهمیت داده می شود و با ورود طراحان خبره و متریال های متنوع انقلابی نوین در صنعت کابینت سازی بر پا شده است، در قدیم اکثر اشپزخانه ها کابین فلزی بودند ولی امروزه با وجود جنس های مختلف از جمله چوب و ام دی اف که می توانند با متریال و ورق های متعدد ادغام شوند و کابینتی زیبا و مجلل را تشکیل دهند ما در این مقاله شما را با کابینت آشپزخانه های گلاس اشنا خواهیم کرد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس با دستگیره های متری

کابینت های گلاس چیست؟

کابینت های گلاس در واقع  نوعی ورق که مغز آنها ام دی اف و روکش پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است میباشد، معمولا برای هزینه کمتر کابینت های، های گلاس از یک طرف با لایه پلکسی گلاس پوشیده می شوند. این لایه حالتی براق و شفاف به کابینت های گلاس می دهد، به همین دلیل در تجهیزات دکوراتیو دیگر نیز طرف دار زیادی دارد، کابینت های گلاس یکی از زیبا ترین متریال و سبک ترک می باشد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس دستگیره هلالی

مزایای کابینت های گلاس

  • کابینت های گلاس در زمره کابینت های سبک مدرن هستند و به دلیل نداشتن تاج، ستون و سر ستون میتوانند انتخاب مناسبی برای اشپزخانه هایی با متراژ کوچک باشند.
  • یکی از مهم ترین مزایای کابینت های گلاس شفاش و  براق بودن آن است که نمای زیبایی دارد البته که های گلاس در دو نوع براق و مات تولید میشوند که طرف داران های گلاس براق بیشتر از مات آن است.
  • کابینت ها گلاس قیمت نسبتا مناسبی با کابینت به سبک های دیگر دارد و میتوان از لحاظ قیمت در صدر جدول کابینت های ام دی اف قرارش داد.
  • به دلیل اینکه قیمت چوب طبیعی بسیار بالا می باشد از کابینت های ام دی اف با روکش های متنوع مانند های گلاس در ساخت میز هم استفاده می کنند.
  • کابینت های گلاس از لحاظ تنوع رنگ و طرح و قیمت میتواند بهترین انتخاب برای بانوان خوش سلیقه باشد زیرا میتوان از رنگ های تلفیقی و مکمل در طراحی و ساخت آن استفاده کرد.

کابینت های گلاس

کابین TV های گلاس

معایب کابینت های گلاس

  • به دلیل سطح براق لک پذیری بالایی دارد و لک و جای انگشتان چرب را به خوبی نشان می دهد که این نیز میتواند حسن خوبی برای تمیز کردن کابینت ها باشد.
  • تماس مداوم جسم های سخت و ضربه های شدید باعث خش افتادن روی کابینت های گلاس می باشد.
  • از انجایی که مغز کابینت های گلاس ام دی اف می باشد لبه های تیزی دارد در کابینت های ام دی اف این لبه ها به خوبی سنباده شده و تیزی ان از بین می رود اما در کابینت های، ام دی اف که روکش های گلاس دارند از بین بردن این لبه ها امکان پذیر نیست زیرا موجب خرابیه ورق های گلاس میشود.
  • برخلاف تصور غلط و اطلاعات غلطی که به شما داده اند این کابینت هرگز ضد اب نبوده و بر عکس رطوبت پزیری بالایی دارد و برای فضاهایی که رطوبت زیادی دارند مناسب نیست.
  • کابینت آشپزخانه، های گلاس تنها از یک سمت ورق های گلاس و پلی گلاس هستند برای زیبایی ظاهر بهتر است هر دو طرف های گلاس باشند.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس تلفیقی

تفاوت کابینت های گلاس با ام دی اف ساده (خام)

کابینت ام دی اف بدون روکش می باشد و اصطلاحا به آن کابینت ام دی اف یا ام دی اف خام می گویند اما هایگلاس نوعی ورق با مغز ام دی اف می باشد که از لحاظ ظاهر نسبت به کابینت بدون روکش ام دی اف زیباتر می باشد. اما ام دی اف ها میتوانند با انواع ورق ها طراحی و تولید شوند. در واقع کابینت هایی که هایگلاس هستند امکان برش روی ورق آنها وجود ندارد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سفید

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای عکس های پروژه های اجرایی توسط نوین کابین و مقایسه و شناخت آنها به نسبت یکدیگر به بخش نمونه کار های ما مراجعه فرمایید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین های کابینت و دکوراسیون و آدرس bestcabin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 8754
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com